Vad gör jag om dagarna?

Vad gör en arbetslös Alexandra om dagarna. Jo, idag har jag:
  • Bakat kaka
  • Läst igenom min uppsats och fixat lite
  • Kollat FB, mailen och bloggkoll ett antal ggr
  • Diskat
  • Undersökt vår trasiga luftavfuktare samt ringt ett företag som har service/säljer nya
  • Pratat med en fönsterfirma
  • Städat lite
  • Läst DI
  • Kollat efter jobb på Monster, Ams, Manpower, Adecco
  • Sökt 2 jobb
  • Gjort en lista med alla jobb jag har sökt, företag, datum, stad, svar och svarsdatum
  • Vattnat blommorna
  • Suttit i fotbad samt filat fötterna
Kvar att göra är:
  • Duscha
  • Styrelsemöte med Mellersta
  • Val & Kampanjmöte
  • Felsöka luftavfuktaren
Igår städade jag toalett i källaren , rev bort gammal plastmatta, visade lokal som vi ska hyra ut, pluggade tysk grammatik, lånade böcker på biblioteket, skickade massa mail, kollade jobb i Tyskland och England, var och handlade på Citygross, undersökte trasig luftavfuktare, hjälpte Melker att förbereda sig inför intervju...
EDIT: Glömde ju BADMINTON, det spelade vi också igår. Nästan viktigast av allt ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0