Tennis och avfallshandläggare

Idag var vi uppe tidigt och spelade tennis. Eller ja, tidigt om man inte jobbar. Upptäckte att mina gamla tennistakter inte sitter där de ska, men att de kanske skulle kunna tänka sig att titta fram om jag spelar några gånger till. Som tur väl är satt inte Melkers heller i, så jag fick iaf vinna!
Nu ska jag träffa en avfallshandläggare från kommunen som ska konsultera i hur vi ska planera vår sophantering. Vi måste nämligen börja sortera kompost och det lär inte gå så bra så länge vi har sopnedkasten kvar.
Vid tolv kommer ännu en fönsterfirma och ikväll har jag möte med Björn och Hanna ang. Visitörens hemsidan och sedan ska jag och Hanna gå igenom allt styrelsearbete (har äntligen hittat en potentiell ersättare!) och diskutera ventilationsproblem med en boende.
Ska försöka hinna med en liten powernap någon gång däremellan också, kunde inte sova igår kväll och ska jag orka med att vara uppe längre än till sju utan att bli övertrött så bör jag nog vila lite.

Kommentarer
Postat av: Melker

Det bör nämnas att du har tränat Tennis i sex år och att det var precis att du vann. Beakta då att jag enbart har spelat tennis vid två tillfällen tidigare.

2010-03-11 @ 15:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0