Lördag

Började dagen med att hoppa upp ur sängen för att kolla om jag hängde tillbaks tvättnyckeln igår kväll. Jag är sjukt dålig på att komma ihåg att hämta tvätt och hänga tillbaks nyckeln. Som tur väl är hade jag kommit ihåg det denna gång. Hämtade istället DI och läste den i sängen och sen kollade jag klart på ett avsnitt av Vampire Diaries som jag somnade ifrån igår kväll. Hann även med att diska och dammsuga innan det bar ner mot stan för att köpa födelsedagspresent till Linnea samt deltaga i den traditionsenliga lördagsfrukosten på slottet (Café Chateau foret).
Eftermiddagen har spenderats i Bruce skog med LB och Obi (-Wan). Vi var ute och promenerade i 1,5 h. Så här trött var Obi när vi kom tillbaks till bilen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0