Mats

Har lagt in en kontakt i telefonboken som heter Mats HSB och gick in på HSBs hemsida för att kolla om han var rätt person att ringa för att klaga på trädgårdsskötseln (de har kapat en murgröna och en klematis). Dock inte så lätt att lista ut när de har FYRA stycken Mats i sin service grupp.

Nya rabatten som vi fixade på städdagen (som de heller inte rensat) med nyplanterat elefantgräs. Ser lite tanig ut nu, men när planeterna har växt till sig och när jag har sått igen lite på kanterna så blir det fint!

Här skulle det varit en bild på vår rabatt, men eftersom jag inte verkar vara administratör till min egen dator så kan jag inte koppla telefonen till datorn...   

UPDATE:

 
Nu är jag administratör!

Intressant när en Qian Qian chattar upp en och skriver: "Hi, this is Cindy from helpdesk".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0