Jobb och politik

Är inte mkt annat än rubriken som gäller just nu. Lite Brf också då så klart, men det har varit ganska lugnt den senaste tiden på den fronten (typ 1 vecka).

Tillbringade helgen i Sävsjö. Provcyklade in till stan på min nya "järnhäst" och shoppde lite på Erikshjälpen och hos Kristin på Lönns. Solade, lunchade med mormor, käkade glass i Vallsjöbaden. På lördag kvällen var det förfest hos Mickan och sen buss till Jönköping. Lyckades inte ta ett enda kort under helgen, trots att jag hade med mig kameran.

I måndags var jag ledig eftersom alla andra på SE var lediga. Kompensationsdag eftersom nationaldagen inföll på en söndag. Dagen tillbringades med Melker i Hbg.

I tisdags var det kretsstyrelsemöte med Hbg Moderaterna, i onsdags middag på V.E.S.P.A med Eva samt en sväng på kommunfullmäktige och igår styrelsemöte med Mellersta. Ikväll ska vi ha mysig hemmakväll (o tvätta) och på lördag ska vi äntligen hinna med en sväng till Chateau foret och sen inflyttningsfest/födelsedagsfest hos Melkers kusin Pernilla. På söndag ska jag träffa Julia i Malmö!

Ni har väl inte missat Moderaternas nya kampanjlåt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0