Telefonjävel

Egentligen skulle här vara en bild från Borgeby Fältdagar där Melker delat ut munkar i två dagar nu. Var på en liten visit efter jobbet idag. Men när jag skulle föra över en bild med min bluetooth app låste sig hela telefonen och nu vägrar SIM-kortet att fungera. Jädra skit. Så nu lägger jag upp en bild från förfest innan bussresa till Jönköping för några helger sedan.
Ska försöka lägga upp lite bilder från London snart, men tänkte göra det från jobbdatorn eftersom jag redan sorterat ut bra bilder på den.
Veckan har i övrigt bjudit på en väldigt lugn måndag, Val & Kampanj, Tacos med Melker samt pimpning av kansliet. Helgen verkar bli rätt lugn, förutom att jag av någon konstig anledning åkte på att skjutsa Melker till Klippan kl halv sex på morgonen på lördag. Annars är planen att ta det lugnt och sola lite. Kanske till och med ta mig till en strand.
Hanna, Mickan, Kristin & Hanna

EDIT: NU vägrar mellanrummen att funka igen också, därför texten är lite för kompakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0