London dag 1

London dag 1 började med att Melker och jag tog en promenad medan vi väntade på att Tobbe och Olof skulle bli klara. Vi gick upp mot Kensington Gardens och hamnade till slut i Notting Hill och på Portobello Road där vi inmundigade en fin frukost på Charlies, ett ställe som jag spanade ut men aldrig hann gå på sist jag var i London.


Svanar i Kensington Gardens


Någon lämnar Kensington Palace i helikopter


På Charlies


Kaffe Latte


Salami baguette på Charlies

Tobbe och Olof var klara lagom till lunch då Tobbe och Melker skulle käka på Gordon Ramsey i Chelsea. Eftersom Tobbe och Melker inte besitter lokalsinne vad gäller storstäder så satte vi oss allihop på suben för att åka till Chelsea. Efter att ha lett Tobbe och Melker till restaurangen tog jag och Olof en buss till Victoria Station för att åka vidare mot Camden och marknaden Camden Lock.


Redo för restaurangbesök


Utanför restaurangen


Marknad i Camden


Camden

Efter Camden mötte vi upp Tobbe och Melker igen för att kolla på Danmark-Japan matchen på en pub. Så här glada var japanarna efter matchen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0