Uppsats och tekakor

Idag ska jag inte gnälla så mycket, det går faktiskt framåt med uppsatsen. Jag förstår ungefär vad handledarna menar och har börjat strukturera upp det hela ganska bra. Tror faktiskt att inlämning till handledarna på fredag kan vara ett ganska bra tidsmål. Jag kommer ju garanterat få tillbaks kommentarer på ändringar, men förhoppningsvis inte lika många denna gång.
Idag är Jocke hemma och skriver på sin uppsats också, känns lite mindre tråkigt då och eftersom vi skriver om ungefär samma ämne kan vi diskutera en hel del. Fast nu har jag precis tvingat honom att göra att litet fys-pass eftersom han hade överskottsenergi. Han höll på att avlida säger han.
Idag har jag även satt igång en sats med detta bröd från Linnéas Skafferi, får hoppas att det blir bra. Eftersom jag inte kan ladda upp mina egna bilder så lånar jag denna från hennes blogg:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0