Slut på soffliggandet

Nu är det dags att ta tag i de projekt som är planerade för uppdragslösheten. Projekt ett är ju (den där helvetesjävlarskitfan) uppsatsen. Så idag har jag spenderat några timmar med att glo på uppsatsen och försöka tyda de kommentarer som jag fick mail-ledes av min handledare sist jag gjorde något åt uppsatsen, vilket var i slutet av maj 2009. Vad jag har lyckats tyda hittills är att de tycker att min problemformulering och mitt syfte är lite för flummiga, jag måste med andra ord skriva om dessa. Jag bör även skriva om mitt metodkapitel samt analysera mera. Ska ska tydligen också referera mera till Sofies (min före detta medskribent) uppsats samt framhålla samarbetet med densamma.
Ojojoj vad fönsterputsning helt plötsligt kändes som en god idé att tillbringa denna måndag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0