framåt?

Idag tror jag att det har gått lite framåt i alla fall. Jag har skrivit lite på metodkapitlet, filat på inledning och strukturerat om. Den mesta texten har jag egentligen, det gäller bara att få den berömda röda tråden och lite struktur. Måste dock bli lite mer disciplinerad och action-jobba med uppsatsen, annars kommer jag få sitta här i flera veckor. Målet är att lämna in uppsatsen till handledarna igen på fredag. Vill ju inte tillbringa all min lediga tid med att skriva uppsats ju.
Har även silat lite flädersaft idag. Hittade fläder i frysen när jag frostade av den i förra veckan och blandade ihop lite saft (ni vill inte veta hur mycket socker en liter saft innehåller). Nu har den stått i kylen i fem dagar (och förflädrat alla andra matvaror) och idag är den silad och upphälld i flaskor. Dock är den inte provsmakad ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0