Fortfarande uppdragslös

Blev inget nytt uppdrag, inte precis nu i alla fall. Mitt CV kom av okänd anledning på villovägar vilket gjorde att konsultbolaget trodde att jag inte var intresserad och skickade en annan på intervjun. Känner dock inte att det gör jättemycket, vill ju vara ledig och uppdraget var inte klockrent. Bättre betalt, men inte tillräckligt för att vara i Köpenhamn och inte jättestimulerande arbetsuppgifter. Hade dock varit kul att testa att jobba i Köpenhamn ett tag.
Min blogg jävlas förresten med mig och plockar bort mellanrummen mellan styckena, så texten ser konstig ut. :(
Idag har jag varit duktig och slipat mitt köksbord. Behövdes verkligen, köpte det på loppis för 200 spänn och lacken var lite kass så det har samlat på sig massa fläckar. Hela bordet är dock i massivt trä, så nu när jag slipat och oljat det kommer det bli fint! Just nu har det dock en gammal vaxduk på sig eftersom pappa kommer med oljan i helgen.
Har även fått ett litet bakryck. Bakade bröd och chocolate chip cookies igår och knäckflarn och kolakakor idag. Nu gäller det bara att få in allt i frysen (som förresten avfrostades igår). Sen gäller det även att hitta någon som vill äta upp allt. Melker är värdelös på att äta kakor. Fast antar att du löser det Björn ;)
Om blogg inte hade vägrat att ladda upp bilder just nu hade ni kunnat få bildbevis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0