Söndag

Ännu en dag i uppdragslöshet har passerat. Jag har kommit fram till att jag inte skulle ha några problem alls med att vara hemmafru. Finns mängder av saker att pyssla med och förkovra sig i.
Idag har jag oljat bord, knivskaft, skärbräda och köksbänk. Mycket nöjd med resultatet faktiskt, bordet är som nytt (förutom en liten fläck som jag verkar ha missat) och bänkskivan var verkligen i behov av olja. Har även satt upp ett nytt duschdraperi och mätt ut gardiner till köket och det lilla rummet som mamma och jag ska sy nästa vecka.
Förutom pysslet ovan har jag haft besök av mamma, pappa, Bosse och Birgitta samt av Björn. Björn och jag löste Sverigekrysset i HD och har även skickat in det till tidningen så att vi kan vinna 25 triss-lotter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0