Det går INTE framåt

Det går inte framåt med uppsatsskrivandet. Jag förstår nu ungefär vad mina handledare menar och jag vet väl ungefär vad som behöver göras, men jag kommer verkligen inte igång. Jag har ingen som helst motivation till att skriva massa blaj bara för att jag måste. Men det hade onekligen varit skönt att få helvetet klart.
Idag har jag istället för att skriva uppsats kollat på massa tråkiga bloggar och fört över bilder från mobilen till datorn. Jag har även fixat lite med min google calender, fört ett samtal om rullatorer med Jocke B på Facebook (vi ska ha en metallic-blå Karl-Oskar med dubbdäck) och funderat en del på vad jag skulle kunna göra istället för att sitta här och glo på uppsatsen.
Vi kan väl iallafall konstatera att det kommer komma en hel del fler meningslös blogginlägg som detta inom den närmsta tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0