Cykel

Min bror tog cykeln till Knutpunkten när han skulle till Indien i början av november utan att berätta detta för mig. Någon gång i mitten på december skulle jag använda cykeln (jag cyklar i princip aldrig) och upptäckte att den inte var på sin plats. Funderade dock inte så jättemycket på detta och några dagar senare gick jag förbi knutpunkten och såg att cykeln stod där, orkade dock inte ta med den hem eftersom den var låst. Sen glömde jag helt bort cykeln tills för några dagar sedan och skickade Jocke för att kolla om den stod kvar. Och det gjorde den! Jag har alltså haft en cykel stående på knutpunkten i över 2 månader. De flesta i Hbg klagar konstant över stulna cyklar och då placerar de cyklarna på betydligt säkrare ställen än knutan. Mycket märkligt det hela tycker jag, men bra så klart så att jag slipper köpa ny cykel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0