Arbeitslos

"För er som inte har koll på läget så tog mitt uppdrag på Sony Ericsson slut 31/12-09. Jag har inte direkt kollat efter något nytt, så man kan väl kalla mig frivilligt uppdragslös. Jag ska dock börja kolla runt nu och under tiden ska jag vara ledig och göra allt som man inte har tid med annars. Som till exempel skriva klart den där helvetes uppsatsen.
Funderar även på att ta jägarexamen, eller iaf läsa böckerna och göra fina anteckningar så att jag kan skriva och skjuta upp vid tillfälle.

Jag har redan fått en hel del saker gjorda som jag inte haft tid och ork att göra innan. Jag har till exempel äntligen tvättat klädseln till soffan."
Skrev början (ovan) till ett inlägg i förrgår, men hann aldrig skriva klart det då. Nu ser det dock inte ut som jag får så mycket ledighet. Igår ringde Sigma och undrade om jag kunde tänka mig ett uppdrag i Köpenhamn på tre månader med start asap. Inget är klart ännu, men det troliga är att jag kommer börja jobba inom kort igen. Så får vi väl hoppas att jag kan ha lite ledigt i april istället då, så jag hinner göra allt som jag tänkt göra.
Igår var vi förresten i Köpenhamn vilket var mycket trevligt. Hängde på mitt favoritcafé, gick i second hand affärer och käkade italienskt. Synd bara att allt är så dyrt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0