Sävsjö

Har varit i Sävsjö sedan i lördags kväll. I söndags var vi (jag, Kristin & Jocke) ute och hälsade på Frida, Sam och Line och sedan blev det häng i familjen Magnussons soffa nästan hela eftermiddagen. Igår åkte jag längdskidor och fick skoskav (pjäxskav?) och sen var jag på gymmet för första gången på typ ett år. I övrigt så var mamma också ledig igår så vi gjorde lite müsli och lagade lasagne och sen kom mormor och åt. Fick hennes gamla guldklocka som hon inte längre kan använda då hon ser för dåligt. På tal om den så borde jag lämnat in den idag för att korta armbandet. Den är inte batteridriven, så den måste dras upp med jämna mellanrum vilket jag så klart kommer glömma..men, men den är snygg i alla fall!
Idag hade jag planerat att vara duktig och ta tag i min uppsats igen. Dock har det inte gått så bra, har verkligen inte någon motivation. Skulle behöva nån som läser igenom den och berättar för mig vad som behöver göras. Det är endast under såna här dagar då jag känner att det inte är skoj att inte jobba...när man planerar att göra något och så bara skjuter man på det hela tiden och surfar och gör annat som man inte borde göra. Då känns ledigheten helt plötsligt som bortkastad tid. Har dock åkt lite längdskidor idag med och läst en bok (Mannen i mina drömmar-Curtis Sittenfeld) och ikväll ska mamma och jag till badhuset för att simma och basta lite.
Imorgon ska jag träffa Rebecca och Linn och sen ska jag äta lunch på nya Stures med mormor. Måste ju testa nya stället i Sävsjö, inte jätteofta nån öppnar något nytt. På kvällen bär det av till Hbg igen för att träffa Melker och på torsdagen har jag lunch med MSH (Moderata Seniorer) inplanerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0