En vecka med mig

I förra veckan hände faktiskt ganska mycket. Vi var i Hyltåkra på måndagen och jag slipade och spacklade ett fönster som sedan ska målas. I tisdags var vi med Melkers pappa på Hotell & Catering mässa i Herninge i Danmark. Fanns en del att provsmaka, men eftersom det inte var en renodlat bagerimässa samt pga massa skolklasser som var i vägen överallt var det inte lika skoj som förra mässan vi var på (i Malmö). I onsdags sökte vi jobb och jag sorterade alla mina bilder vilka var i en gigantisk röra. Köpte också en ny hårddisk för att använda som backup. I Torsdags var jag på styrelsemöte med Mellersta, ett av våra mer givande möten måste jag säga. Ser fram emot året och alla kampanjer (om jag nu är kvar i Hbg). I fredags var jag på Marknadsföreningen med Maina. I övrigt gjorde vi nog inte sådär mycket förutom att storhandla och hämta Årsredovinsningar på HSB (samt dela ut till alla lägenheter). Gjorde hemmagjord pizza på kvällen och kollade på 4 avsnitt av vår nya favvo-serie Vampire Diaries (jag älskar som de flesta vet tonårsserier och är det vampyrer inblandat blir det ännu bättre. Nu verkar det som jag även lyckats få Melker att se storheten i detta koncept :)). Tidigt lördag morgon åkte Melker till Sinclairsholm för att jaga och jag fixade bilder fram tills jag skulle ner på stan för den numera traditionsenliga lördagsfrukosten på Chateau Foret. Denna gång med Maina, Johnny och Andreas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0