Pannkakor

Glömde föreviga de fina pannkakorna som jag stekte till mig, Melker och Jocke ju :( I övrigt är det städning som gäller här idag. Jocke dammar, Melker dammsuger och jag städar toaletten. Måste boka tvättid också, börjar blir lite för fullt i tvättkorgen nu. Tvättade kläder hos mamma i påsk, men kvar är fortfarande alla sängkläder och handdukar.

Ska även hinna med att köpa jord till mig och ett äppelträd till Melker, plantera pelargoner, attestera fakturor, maila miljökontoret, göra kiwimarmelad och kanske skriva ett litet resereportage om London. Blev inspirerad när jag läste Escape 360 igår (som vi fick till Brf), inte pga att den var bra utan pga att den var så jädra kass. Riktigt tråkiga bilder och okreativa texter. I vanliga fall brukar jag blir jättesugen på att resa när jag läser restidningar, men fanns inte en bild som lockade eller en text som var tilltalande. Skittidning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0