Intervjun och dagens planering

Intervjun igår var rätt märklig. För det första var lokalerna ganska sunkiga och i rummet som jag intervjuades i stod två sopsäckar (förhoppningsvis inte innehållande sopor). Intervjun var väldigt informell och tog ca 20 min. Kändes sådär lönt att åka till Malmö för det. Dock skulle vi även och hämta prospekt på ett tryckeri i Lund och där blev vi kvar i nästan 2 h eftersom det krånglade lite. Hann således knappt vara ute i solen alls igår :( Ska försöka ta igen det idag.
Idag har jag lämnat in bilen på service och snart ska jag och klippa mig. Vi ska även tvätta massor av tvätt och jag ska försöka hinna med och handla lite mat eftersom jag åker till Göteborg i morgon, kommer tillbaks söndag eftermiddag och ska troligtvis börja jobba på måndag (om alla papper har hunnit bli klara tills dess).
Här var vi igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0