Hbg-Hyltåkra-Sävsjö

Nu är jag i Sävsjö igen. Åkte till Hyltåkra i förrgår kväll och hämtade upp Jocke på stationen i Älmhult igår kl 15 och körde sedan vidare mot Sävsjö. På vägen fikade vi på Lammhults konditori och käkade varsin gigantisk pariserbulle (sockerbulle för er som inte kommer från Sävsjö). Vi tog även en sväng förbi antik & chokladaffären och chockades ännu en gång av priserna på hans antikviteter. 6 glas för 900 kr som hade kunnat köpas på loppis för max 100. Kan hända att vi shoppade lite choklad också.

I påsk har jag faktiskt inte många planer alls. Idag blir det en liten tur till mataffären med mormor, kan till och med hända att vi åker till Vetlanda och i eftermiddag har jag dejt på systemet med Kristin, Angelica och Mathilda.
I morgon kl 10 kommer Frida, Sanna och kanske Thes (+barn) och fikar, så måste hinna med att baka något idag också! Och så har jag visst lovat mamma att handla åt henne och städa lite, men resten av påsken är inte planerad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0