Fönsterputsning

Idag ska jag försöka att äntligen få mina fönster putsade. Det var nog typ minst 2 år sedan sist. Men det är ju så tråkigt. De blir ju liksom smutsiga direkt igen. Och nu ska vi ju snart byta fönster, så det kanske inte är lönt?
Ska även stryka massa tvätt och fortsätta upprensningen av kläder och annat som jag påbörjade igår. Städade faktiskt till och med lite i vindsförrådet. Igår planterade jag också om lite växter. Funderar på om jag kanske skulle odla något också. Har satt lite basilikafrön, så får se om det blir något med dem, men det är inte lika roligt att plantera saker när man bor i lägenhet.
Igår var jag på första utbildningstillfället med Team 2010, som är en grupp med valarbetare inför det kommande riksdagsvalet. Tyvärr gav utbildningen inte så mycket eftersom jag redan hade hört det mesta innan, men det är ju alltid kul att träffa lite folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0