Efter..

Nu var ju tanken att jag skulle bli duktig på att lägga upp bilder och hålla bloggen uppdaterad, men det går sådär. Ligger redan efter med bilder från Mattes 25-årsfest förra helgen och lite bilder från denna helg. Till på köpet har jag slarvat bort min laddare till D60n så jag måste antingen köpa en ny för ca 500 kr eller låna någons varje gång jag ska ladda. Skit. Ska iaf försöka lägga upp lite bilder ikväll (för din skull Sanna ;)

I helgen har jag varit duktigt. Städade och tvättade i lördags och i söndags hjälpte jag Melker och hans pappa att plantera masurbjörkar. Kände pressen då det från början var min idé med dessa masurbjörkar...


Kommentarer
Postat av: Sanna

Tycker jag låter bra d Alex! Inte att du supit bort laddaren men att det kommer bilder så jag kan kika lite! ;-)

2009-10-14 @ 22:08:19
URL: http://sjoholmsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0