Hur svårt kan det va?

Hur svårt kan det vara att hålla en bogg uppdaterad? Väldigt svårt verkar det som..iallafall om man heter Alexandra Wikström.

Jag tycker själv att det är jätteskoj att läsa om andra människors vardagsliv och jag vet att det fnns iaf en och annan som faktiskt tycker om att läsa om mitt också. Så än en gång: JAG SKA BLI BÄTTRE PÅ ATT UPPDATERA!

Idag är jag iaf sjukt trött och omotiverad och känner inte alls för att sitta på jobbet. Kom hem från London igår kväll-ska ägna ett helt inlägg åt att berätta vad jag hittade på där. Skönt att börja jobba på en onsdag dock, nu är det ju snart helg igen! Jag har fått stränga order från Melker om att inte planera in något Fredag och Lördag (dag) och på lödag kväll samt söndag blir det Framtdens Ledare i Båstad.

När jag kommer hem hoppas jag att Melker har förberett matn och diskat, han är nämligen hemmaman på deltid nu (när han inte röjer skog) eftersom han precis skrivit klart sitt exjobb och söker jobb. 

Imorgon åker mina kära föräldrar till Kastrup för att flyga tll USA. Innan dess ska de komma förbi Hbg med ljusslingor som jag köpte på Granngården, men lyckades glömma i bilen. Ska även lyckas klämma in ett Val&Kampanj möte på kvällen också. Är ju lite turbolent runt vår ordförande (de flesta har väl läst om Muf Hbg i tidningen) så det kan bli intressant.

Kommentarer
Postat av: Sanna Sjöholm

Jag tillhör en och annan! =) Kramar till dig

2009-11-18 @ 19:57:33
URL: http://sjoholmsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0