Slottet och Framtidens Ledare

Har varit en mycket trevlig helg det här. Var ju på bio i fredags och innan dess lagade vi hemmagjord pizza med hemmagjord tomatsås, mozzarella, parmaskinka, salami och ruccola. Mycket gott!

På lördag förmiddag vaccinerade jag mig och sedan var jag, Melker och Björn på vårt nya lördagfrukost stamställe Chateau Foret även kallat "slottet" (fast det borde vara borgen). Efter det gick vi hem till mig för att fortsätta att inte göra något vettigt (förutom Melker då, han jobbade och vi tittade på).





På kvällen satte jag mig på tåget till Båstad för att delta i Framtidens ledare. Det höll egentligen på hela lördagen, men jag behövde lite lugn tid så jag skolkade. Kom istället i tid till middagen och minglet och deltog på söndagen. Servicen på Enehall var betydligt bättre denna gång, men maten var lika tråkig som vanligt. Speciellt lunchen som i skulle föreställa fiskgratäng, men fisken var i princip obefintlig.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0