Helgen!

Resten av helgen tillbringades i Hyltåkra (för er som inte vet: Melkers farföräldrars gård, där ingen bor numera förutom på helgerna). Var ganska duktig med uppsatsen, men är inte riktigt klar ännu, har lite kvar på analys/slutsatser. Dock har jag gjort framsidan, abstract, förtexter till alla kapitel samt gjort alla bilder utom en. Nu måste jag bara färdigställa analys och slutsatser, hitta nån som kan fixa engelskan samt hitta nån som kan översätta min sammanfattning till spanska.

Förutom att skriva uppsats hann jag med att rensa hallonlandet, plantera lite granplantor samt en liten jakttur. Såg mina livs första levande vildsvin i helgen! Två suggor plus massa kultingar på fredagkvällen (då vi även såg: 2 älgar, nio rådjur och ett antal harar) och en galt på jakten i lördags kväll. Dock var han lite stirrig så Melker fick inget bra skottläge. Tyvärr vågade jag inte langa upp kameran heller, så fick inga bilder. Blev dåligt med bilder överhuvudtaget faktiskt. Hade ingen inspiration.



Just det, flyttade kor gjorde vi också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0