Ännu en underbar d-uppsats dag

Då sitter man här framför datorn igen. Solen skiner ute och jag borde ha varit i Hyltåkra och rensat hallonland och odlat morötter. Istället ska jag sitta här framför min dator tills jag skrivit klart min analys. Eller nej, jag ska sitta här framför datorn till klockan tolv för då ska jag infinna mig på Bjäregatan för att hjälpa LB och Jeanette att flytta. En jättefin lägenhet på Råå har de köpt. 

Idag går det iaf framåt med analysen. 2 sidor snart skrivna och uppsatsen är snart uppe i 38 sidor, vilket innebär att sammanlagt borde jag kunna komma upp i en sådär 45 sidor vilket måste vara ok för en d-uppsats? Sen om mina kära handledare tycker att uppsatsen är tillräckligt akademiskt korrekt för att gå upp med är ju en annan sak, men jag beräknar lämna in den så fort som möjligt för att hinna göra eventuella kompletteringar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0