Vad händer annars?

Har kommit igång med företaget, fått f-skattesedal, preliminärskattsbesked etc. Inte speciellt händelserikt än så länge, men säkert lärorikt i förlängningen.

D-uppsatsen ska vara färdigskriven till påsk. Har haft 2 handledningar och kommit igång med frågeställningar. Nästa vecka ska jag vara ledig från jobbet för att skriva så mycket som möjligt på skiten. Är jag inte klar till sommaren blir jag återbetalningsskyldig till SIDA. Så nu måste jag ta tag i det hela.

Bostadsrättsföreningen lutar det väl åt att jag tar över som ordförande i efter Årsmötet i februari. Inget jag känner jättestarkt för men någon måste ju göra det och jag är bäst lämpad. Ser för övrigt bra ut i CVt.

Moderata Stadsdelsföreningen Mellersta kommer rösta in mig i styrelsen på Årsmötet i februari. Ungefär samma känslor för detta som för ovan nämnda punkt. Kommer dock bli mycket roligare att gå på möten eftersom det blir generationsskifte i styrelsen.

Ska träffa min mentor på torsdag och till dess ska jag ha bestämt mina mål inför året. Just nu har jag ingen aning.

Jobbet är fortfarande tråkigt. Har dock fått lite fler arbetsuppgifter och omorganisering inom vår organisation är på gång. Så jag hoppas på förbättring. Skulle ju dock fortfarande vilja ha ett jobb i Hbg, alternativt utomlands.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0