Scotts

Scotts var en intressant tillställning. Väldigt blandat folk, allt från dansbandstanter till unga tjejer i paljettklänningar. Och självklart mest tjejer, var inte helt lätt att få tag på trevliga killar att dansa med. Jag har blivit mobbad på jobbet för att jag skulle gå på denna tillställning och tänkte därför stanna kvar och ta autograferna bara för deras skull. Fick ihop alla utom sångaren Henriks, eftersom jag inte orkade slåss med alla brudar. Henrik verkade för övrigt vara jädrigt dryg och otrevlig.










Kommentarer
Postat av: Pling

Ser inte jag ut som värsta groupien här då? Haha, borde varit du som modellade på den bilden Alex ;)

2009-01-21 @ 16:55:13
URL: http://plingelingeling.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0