D-uppsats

Hm, har visst inte blivit så mycket skrivet här nu ändå.

Befinner mig i Sävsjö och skriver d-uppsats för fullt. Börjar få koll på problemformulering, syfte, teori och empiri. Nu ska jag bara sätta igång med metodhelvetet. Och sen får jag ta tag i analys och slutsats. Fattar inte riktigt hur jag ska lyckas skriva typ 10 sidor metod. 1000 spänn till den som vill skriva mitt metodavsnitt. På engelska ska det vara också så klart, och så ska det naturligtvis vara jävligt bra!

Har även hunnit med att gympa, simma och gå på gymmet. Och idag ska det bli gymmet igen. Måste försöka komma igång med min träning..

Imorgon blir det nog återfärd till Helsingborg. Kan ju inte säga att jag är speciellt sugen på att jobba på måndag :( Skulle behöva ett par månaders semester...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ohoj darling....

1000 spänn....okej jag gör det!!!!!

Vad ska jag skriva om?? Eller jag och Jon gör det. När ska vi börja och när ska vi vara färdiga ;-)

Puss puss

2009-02-01 @ 13:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0