Tillbaks till verkligheten igen

Jaha, då var man tillbaks på jobbet igen. Uppsatsskrivningen har gått relativt bra, snart är det dags att börja med analysen. Nu gäller det bara att orka ta tag i det. Skriva uppsats varje helg ska ju bli sådär kul kan jag säga. Dock mycket skönt när det är klart.

I helgen har det inte blivit så mycket pluggande. Kände att jag fick en liten överdos av uppsats i förra veckan. Åkte ner till Hbg lördag eftermiddag. Jag, Jocke och Kristin käkade räkor, drack massa vin och hamnade på Wallmans där vi röjde till massa schlagermusik. Stackars DJn fick skäll (av mig och Kristin) så fort han visade minsta tendens till att vilja spela något annat. :) Wallmans schlagerbar är underskattat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0