Dunkers

Jag och LB gick förbi Dunkers för att värma oss lite med en kaffe igår och fick den äckligaste latten jag druckit på länge. Smakade som de tagit lite bryggkaffe och hällt i lite lättmjölk. Ok, de hade försökt skumma mjölken, men inte direkt lyckats så bra. Det var liksom inte skum, bara lite "fluff" på toppen. Gårdagens lärdom: Beställ inte en latte på Dunkers

Eller rättare sagt, beställ inget på Dunkers. Skitställe är vad det är ju för tiden. Synd. Med det läget har de ju grym potential.

Kommentarer
Postat av: Maina

Heh, i told them that coffee machine of theirs would be their downfall. And all the chefs i used to work with have tried to tell the boss that the menu he wants is shit, but oh well.



I agree that that place could be so much more if they just took care of it right.



Cheers.

2009-02-09 @ 15:33:19
URL: http://nightabove.wordpress.com
Postat av: Björn

Tjo!



Tydligen bytte de ut sin "riktiga" maskin mot en automatisk, för det var billigare. Efter det har kaffet aldrig varit sig själv igen. :/ Jag är med på badminton i veckan, bara inte idag (jobbar natt). Kika gärna in hos mig på min blogg också. :)



/Bjoben

2009-02-10 @ 15:00:37
URL: http://www.bjoben.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0