Bra dag vs dålig dag

Igår var en bra dag på jobbet. Två möten och lite annat att pyssla med. Idag är det en dålig dag. Mailboxen gapar tom och inte ett möte i sikte. Har försökt kolla lite på uppsatsen, men inte så lätt att skriva något när man inte har några böcker i närheten. Släpade hit en artikel igår och i förrgår, men idag lämnade jag ju den naturligtvis i bilen. Har för övrigt fortfarande djup ångerst över det där jädra metodavsnittet. Eller rättare sagt ångerst över vad jag ska skriva om Costa Rica för att SIDA inte ska kräva tillbaks pengarna. Ska diskutera saken med mina handledare nästa torsdag, då jag även ska gå på Sofies presentation.

Idag blir det boxning. Är sjukt trött och orkar egentligen inte, men ska fan tvinga mig dit. Först ska jag dock hem till Melker och laga tomatsoppa och skriva lite uppsats (artikeln i bilen).

Gårdagen blev ganska hektisk. Hann med en runda till Willys och att slänga in en kyckling i ugnen (som Jocke fick ta hand om) innan styrelsemötet vid sju. Vi brukar samordna styrelsemötet med det öppna mötet (där boende får komma och prata med oss) pga att ingen brukar komma ändå. Igår, bara för att jag hade lite bråttom, kom det 3 boende. En riktig gnällspik som påstod att jag hade sagt att han inte behövdes i styrelsen förra året. Yeah Right. Som tur väl är blev det ett relativt snabbt styrelsemöte därefter så jag hann med badminton med Patrik, Björn och Maina vid 21.

Morgondagen blir nog tyvärr inte mindre hektisk. Årsmöte med Mellersta där jag ska väljas in i styrelsen. (Fan, varför låter jag mig alltid övertalas?) Vice Ordförande verkar det bli där också. Tror dock att det kan bli ganska roligt då i princip hela styrelsen kommer bytas ut från 60+ till 30-. Efter mötet ska jag till Marika där det är middag för Mange som är på besök från Shanghai.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0