Jobb och rörmokare

Idag jobbar jag hemma. Har haft rörmokare här på morgonen för att fixa en hel hög med grejer åt Bostadsrättsföreningen. Jag har äntligen fått tillbaks mitt element i badrummet efter nästan ett halvår. Ett av uppdragen var också att mäta temperatur hos grannen som har anmält oss till miljöförvaltningen för ett antal grejer och däribland för låg temperatur. Allt som anmäls till miljökontoret är offentliga handlingar, så detta får jag skriva om. Jippi!

Grannen har anmält att hon endast har 17-18 grader i sin lägenhet och nu var vi där och mätte och gissa vilken temperatur hon hade i sitt vardagsrum (där det var som kallast)...jo, 21,9 grader. Inte det minsta för kallt med andra ord. Nu hoppas jag att hon också godtar denna mätning och lägger ner ärendet hos miljökontoret.
Hon hade även anmält oss för att vi inte gjort något åt hennes stopp i avloppet, men det hade "helt plötsligt" försvunnit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0