Malmö och Allianskampanj

Tiden går för fort. Nu har ännu en vecka passerat utan att jag hunnit skriva något. I veckan har jag iaf hunnit med att fylla år. Fick frukost på sängen, tårta på jobbet och middag när jag kom hem :)

I fredagas var jag hos Epsilon (konsultbolag) på mingel med Bond tema. Lite förfest hemma hos en kollega och sedan drinkar och black jack på Epsilonkontorert i Malmö. Vi körde på Bondbruds tema och jag fick vara Sylvia Trench från Dr No och From Russia with Love. Har inte sett någon av filmerna och är inget Bond fan, men nån var man ju tvungen att välja. Ser ni likheten? ;) Tyvärr går sista tåget hem vid 01, så jag kunde inte följa med ner till Glasklart som är ett uteställe som ligger i samma byggnad som epsilon-kontoret.



I lördags kampanjade jag med Allians för Helsingborg. Vi var ute på stan och frågade folk vilka de tyckte var de största utmaningarna för staden i framtiden. Jag blev förvånad över hur nöjda alla var och hur lite de hade att klaga på. Så klart kom nedläggningen av Systembolaget på Söder upp, men det kan vi ju tyvärr inte göra så mycket åt, men annars var de som sagt väldigt nöjda. Efter kampanjen blev det ett glas vin på Café le fil du Rasoir.

På lördag kvällen bar det av mot Malmö igen för att äta middag med Melkers barndomskompis och hans flickvän, som även är kollegor till mig, samt hennes kusin med pojkvän. Efter middagen blev det en sväng till Fagans (en irländsk pub) och sedan hem till kusinen för att dricka glögg och spela Buzz (frågespel på Playstation). Dit kom även några andra kompisar som vi inte sett på länge. Mycket trevligt det hela!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0