D-uppsats

Idag försöker jag skriva på min d-uppsats igen. Jag fattar inte hur det kan vara så jädra svårt att koncentrera sig på skiten. Har suttit här sedan halv nio idag och har väl skrivit sådär en halv sida. Resten av tiden har ägnats åt att..ja, jag vet fan inte. Tiden bara försvinner. Fattar inte hur jag ska få den här uppsatsen klar. Jag vet precis vad jag ska skriva. Problemet är bara att få ner det på papper. Det går inte. 28 dagar kvar till dead-line. 16 dagar efter min ursprungliga dead-line (påsk) och rätt många sidor kvar att skriva. Nån som har några tips?

Kommentarer
Postat av: Melker

Skriv istället för att göra massa annat så går det bra.

2009-04-27 @ 09:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0