Ont

Imorgon kommer jag ha ont. Har nämligen varit på Bodytoning idag på jobbet, första gången jag tränade på typ 2 år. Börjar redan känna att trappor är lite jobbigt, så imorgon och på lördag blir det inte kul.

Den här dagen började för övrigt ganska dåligt den också. Precis när jag parkerat längst upp i parkeringshuset insåg jag att jag glömt min id-bricka och min mat så jag var tvungen att åka hem igen. Kom med andra ord inte till jobbet förrän typ nio, vilket innebär att jag jobbet endast 5 h idag. Alltså borde jag sitta här till 18.00. Till på köpet så har jag huvudvärk.

Fast jag kan inte jobba till sex idag för vid 17.00 ska jag fika med Julia. Sofia skulle kolla på hus så jag hittade en ny fikapartner.

Imorgon bär det av till Sävsjö. Vi ska plugga och promenera. Jag måste skriva en insändare och en recension inför Framtidens ledare nästa helg. Har ingen motivation eller inspiration :( O så måste jag börja på d-uppsatsen, vilket jag är riktigt omotiverad inför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0