Kass dag

Usch, den här dagen har inte varit helt kul än så länge. Började med att jag hade fått parkeringsböter när jag kom ut till bilen idag på morgonen. Jävla skit. Finns ju ingen annanstans att parkera, fattar inte varför man inte får stå där. 400 spänn. :(

Sen när jag skulle packa up min frysta Findusrätt (eller vad det nu var)  var den helt demolerad. Kartongen var hel och fin men plastburken som maten ligger i såg ut som om nån hade slängt i golvet. Plasten var helt sprucken på flera ställen och maten låg i en enda röra. Så det vara bara att gå o handla en macka i kafeterian istället. Får hoppas att dagen fortsätter lite bättre.

Ska sluta lite tidigare idag och åka till Hbg och handla lite kläder (till mig) samt en present till bebisen vi ska hälsa på imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0