Vad har annars hänt i helgen?

Melker åkte till Hyltåkra i fredags, men innan dess hann vi med att afterworka lite på Utposten. Maten var dock riktigt kass tycker jag. Beställde en Club Sandwich och fick in en hög med isbergssallad, lite kyckling och 1(?) baconskiva och så en liten skiva rostat bröd då.

I lördags hade jag sovmorgon, gick upp ur sängen vid tio. Vid elva infann jag mig på Mäster Palms plats för att deltaga vid Mellerstas "bokbord". Var så djävulskt kallt och blåsigt som alltid vid den här tiden i Helsingborg. Fick gå in på Åhlens och inhandla en mössa (den jag har på mig på översta bilden i förra inlägget). Var heller inte många som stannade och pratade med oss och de som gjorde det var jävligt skumma.

Efter bokbordet drog jag med brorsan och Jocke B till Helsingör. Käkade kylling och pommes och hängde på en pub. Tog massa coola kort. Mycket trevligt hade vi.

När jag kom hem var meningen att jag snabbt skulle skriva ihop en insändare till Framtidens ledare och sedan käka middag hos Marika. Dock gick det inte så jävla snabbt att skriva insändaren, hade noll motivtion och kom inte på ett skit att skriva om. Slutade med att jag fick ihop en halvkass insändare och att klockan blev typ elva.

Söndag morgon var jag tvungen att gå upp kvart i sju och bege mig iväg till Framtidens ledare vid åtta. Vet inte om jag tycker att det är så givande faktiskt,  hade det inte varit så att hela min politiska karriär går åt pipan om jag gör det så hade jag hoppat av. Trivs inte med människorna och känner att jag inte har tid och ork till hemuppgifterna.

En konstig sak är att jag under min tid på Framtidens ledare har fått blackout 2 ggr. Inte kommit på ett jävla skit att säga. Har aldrig hänt förrut, men antar att det är för att jag känner mig som en total outsider i gruppen pga att jag har lite annat att tänka på än politik.

Efter framtidens ledare däckade jag i soffan med datorn. Kollade på 2 avsnitt av Prison Break innan jag var tvungen att ta tag i mig själv och åka till Hanna på söndagsmiddag. Mycket god lax bjöd hon på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0