Uttråkad

Idag händer inte mycket på jobbet. Dök upp ett stort problem igår eftermiddag, så att jag fck ringa o störa projektledaren halv tio på kvällen på hans första semesterdag. Men nu kan vi inget mer än att avvakta.

Mina gamla projekt är halvdöda, i det nya bara avvaktar vi att beslut ska bli tagna och i det nyaste projektet händer inget än så länge.

Så idag sitter jag och kollar på såna spännade saker som när vägpilar blir målade.


Borde ta tag i min insändare som ska vara inlämnad på torsdag. Men har ingen inspiration den här gången heller. Orkar liksom inte bli upprörd över Mona Sahlin eller över skolmaten. Tror att jag ska skriva om försvaret. Läser "Insats & Försvar" och försöker bli inspirerad, än så länge har det inte hjälpt.

I eftermiddag blir det Thaiboxning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0