To do

En lite försenad to-do lista:

Måndag: Melker föreläsning till 20.00 (som vanligt), Alex ska hänga med brorsan
Tisdag: INGA PLANER, förutom att Melker ska plugga då
Onsdag: Alex möte med Calle om dagvattenanslutningar, Melker ska plugga i Lund
Torsdag: Alex styrelsemöte Brf, Melker ska plugga
Fredag: Hyltåkra
Lördag: Älgjakt i Hyltåkra
Söndag: Melker ska plugga i Lund, Alex har inga planer

Så skönt att jag nästan inte har några planer denna veckan. Mötet imorgon ska vara avklarat på 30 min och styrelsemötet på torsdag på max 15. Ska ta beslut om att binda om lånen eller lösa dem. Sånt spännande sysslar jag med på min fritid.

Har lite saker jag borde ta tag i så får väl använda veckan till att:
-Skriva en insändare till Framtiden Ledare
-Maila massa saker till Björn som är administrator för Visitörens hemsida
-Förbereda mig inför KF-möte på måndag då jag ev. ska bli invald som suppleant i en styrelse
-Söka kurser (fan det måste jag göra idag!)

Melker  har tenta på tisdag och nästa lördag så det kommer bara bli plugg för hans del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0