Jag=klantig

Verkar som jag råkat radera en mapp med bilder från Taiwan. La över alla bilder på jobbdatorn från minneskortet i Taiwan. Sen när jag kom hem förde jag över allt till Macen, trodde jag. Igår när jag skulle kolla lite på bilder så hittar jag inte mappen med alla bilder från vår utflykt i Taiwan. Dvs. typ alla bra bilder vi tog i Taiwan. Faaan säger jag om det.

Kan dock finnas en utväg, men vet ej om det funkar. Jobdatorn gör en backup mot servern typ varje gång jag loggar på och av så bilderna borde finnas nånstans på SE's server. Frågan är bara hur jag får tag på dem och om nån vill hjälpa mig med det. Lite pinsamt att ringa helpdesk för en sån sak. Jävla helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0