Helgen

Det var egentligen meningen att jag skulle skriva massa roliga saker i helgen. Men har bara inte blivit så. Jag är antagligen för lat. Så här kommer en liten snabbsammanfattning så får vi se om det kommer mer senare:

Fredags: I fredags tog vi det lugnt. Handlade på Willys, käkade fajitas, kollade på Idol och somnade till "Man on Fire" som för övrigt är en väldigt bra film.

Lördags: Gjorde megafrukost med pannkakor, bacon och ägg. Sen åkte vi till Lund, jag för att boxas och Melker för att skriva tenta (som gick bra). Efter boxningen gick jag och Jocke ner till stan för att shoppa lite. Kom dock inte ner förrän 15.30 då affärerna snart skulle stänga, men lyckades ändå handla en jacka och ett par jeans till Jocke. Sen mötte vi upp Melker och fikade lite. Vid 19.30 infann jag mig hos Mia för lite tacos och mingel och senare på kvällen blev det en helkväll på Harrys.

Söndags: Något bakfull, men vaknade ändå vid halv tio-tiden. Gick och köpte frukost som jag och Jocke käkade och sen kom Marcus och fikade. Spenderade sedan någon timme med att städa/kolla på Greys Anatomy. Hade lovat Jocke och Marcus att ha maten klar vid fyra och ungefär då kom även Melker (som varit o jagat hare). Potatis- och purjolökssoppa med vitlöksbröd stod på menyn, samt äppelpaj till efterrätt. Kvällen tillbringades i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0