Hektisk torsdag

Nu kanske ni undrar hur det går med vattenläckan (eller inte). Jag sprang runt hela kvällen igår och undersökte lägenheten med läckan, undersökte tanten snett övers diskho (hur man skriver man den meningen, vart ska s:et vara? Tantens? övers?), sprang runt på vinden, tittade till och med ut på taket för att kolla om skorstenen gått sönder. Det är nämligen så att läckan vekar vara precis vid murstocken, så om vi har tur läcker det på nåt konstigt sätt in därifrån (till våning 3?).

På måndag kommer Anticimex och på onsdag kommer Proline.

Tog även tag i grannens matos-problem och la lappar i lägenheterna mitt emot. Och idag ringde surpuppans (som slängde igen dörren framför oss) lägenhetsvakt och sa att han kunde öppna så att jag kunde gå in och kolla. Superbra! Jag kommer in utan problem och slipper träffa surpuppan.

Samtidigt som jag gjorde detta tvättade jag 5 maskiner tvätt samt var och handlade frukost till jobbet. Hektiskt med andra ord. Till på köpet spelade jag innebandy vid kl. 21. Har 5 snygga blåmärken på vänsterbenet. Tur att det inte är sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0