Söndagen

Mådde sådär på lördagen. Ganska för jävligt kan man nog säga. Melker tvingade mig upp för att äta frukost vid halv tio och sen åkte vi till Brösarp för att hämta en bok hos Per. Efter bokhämtandet bestämde vi oss för att fortsätta åka lite bil och åkte på utflykt till Kivik och lite andra hålor däromkring. Glömde tyvärr att ta med mig kameran och hade slut på batteri på telefonen, så kunde inte ta några bilder :( Faktiskt endast andra gången jag var på Österlen, och första gången var väl typ 10 år sedan. Får bli en sväng i vår när det är lite trevligare väder. Hur som helst så piggnade jag till lite under utflykten och det var mysigt att åka lite bil.

När vi var på väg tillbaks till Åhus ringer Melkers pappa och berättar att han tappat sina bilnycklar i skogen och undrar om vi kunde komma till Hyltåkra med reservnycklarna. Så i med lite mat och sen blev det ännu mer bilåkande. Först till Hyltåkra och sedan hem till Helsingborg.


Bild framgooglad


Kommentarer
Postat av: Axel

Hålor och hålor! Ni var kanske i Vitemölla? Bilden e ju fin. Från Haväng:)

2008-11-28 @ 14:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0