Proline

Började fundera lite över Prolines besök igår och kom fram till att de måste ha kollat på fel stammar. Eftersom vice värden bara gav dem nycklarna och ett lägenhetsnummer så fattade de ej att det var i vardagsrummet läckan var och inte i köket. De skulle ju kollat stammarna i lägenheten snett ovanför. Så jag ringde och frågade och självklart hade jag rätt. De har kollat fel stammar. JÄVLA HELVETE. Ska man behöva göra allting själv?

Idag ska jag upp och fotografera det avkapade röret för att kunna bevisa att vi inte gjort något med det. Sen ska jag göra ett test för att kolla vems matos det är som kommer upp till min mystiska grannes lägenhet. Börjar bli riktigt trött på den där jävla föreningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0