Jävla jobb

Shit, vilken otroligt händelselös jobbdag det här har varit. Har väl fått typ 3 mail på hela dagen. Tyvärr kommer det väl vara lugnt nu fram tills arbetet med nya projektet drar igång på riktigt nån gång efter jul :( Fast då vet jag ju inte ens om jag kommer att vara kvar. Jag vet varken om jag får vara kvar eller om jag vill vara det. Håller på att prata lite med Sigma, så vi får väl se vad som händer.

Under min arbetsdag har jag:
-Läst diverse bloggar
-Spelat spel på telefonen
-Diskuterat hur tlite vi har att göra med mina kollegor
-Fikat med Delia i en timme
-Jobbat lite (fixat några dokument och skickat några mail)

Men nu börjar denna arbetsdag lida mot sitt slut, så jag ska skicka iväg ett litet mail och sen ska jag hem till Melker som har börjat med maten. Måste nämligen äta tidigt idag eftersom jag ska boxas ikväll. Ska blir riktigt skoj, har längtat sen förra lördagen! Och imorgon blir det innebandy. Jag har gått från att inte träna alls till att träna 2 ggr i veckan (när jag hinner). Var väl bara så att jag var tvungen att hitta något kul...och boxning och innebandy är kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0