Fredag

Jaha, så vad hände i helgen? Jo, det ska jag ta och sammanfatta nu tänkte jag (de delar jag kommer ihåg)

I fredags var jag på en liten After Work med ett telefonprojekt. Trevligt, även om det var såna där människor som bara pratar med dem de redan känner. Tre glas mousserande vin och lite smörgåstårta blev det iaf. Vid halv sju tiden bar det vidare mot Åhus vilket tog typ över 1,5 h och gick mestadels i 30km/h. (Jag vidhåller: När fan ska skåningar lära sig köra bil?)

När vi kom fram till Åhus kollade Melker på sitt presentkort på Taste och såg att det gick ut 1/1-09. Vi insåg att vi inte skulle ha tid att utnyttja det innan dess så vi bestämde oss för att dra till Kristiandstad och käka. Taste var sådär. Lammet hade de lyckats med, tyvärr var det dock det enda. Risotton var torr, beanaisesåsen inte hemmagjord och fläskfilén smakade kokt.

Mycket trevligt var det iaf att gå ut och äta med min lilla Karl Melker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0