Födelsedag!

Igår fyllde jag 25. Ingen big deal direkt tycker jag. Firade ju redan med fest i september, så det här var ju liksom bara rent datummässigt. Dock tycker jag att jag blev ovanligt mycket uppvaktad i år. Massor av sms, massor av facebook-hälsningar, en del telefonsamtal och till och med ett riktigt födelsedagskort från mamma, pappa och mormor.

Melker uppvaktade med frukost på sängen och Delia på vägen till jobbet med blommor och choklad. På jobbet bjöd Tord på tårta (jag hann inte ta med mig så han var och köpte). På kvällen lagade jag och Melker hemmagjord pizza och sen kom Marika och käkade sorbet. En mycket trevlig födelsedag med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0