Välkommen till min blogg!

Här kommer jag fortsättningsvis lägga upp text och bilder från mina resor. Kommer med andra ord inte längre att använda backpacking. Tanken är att också kontinuerlit lägga upp bilder från vardagen, fester och annat.

Vad är Jiali? Jo, det är insider-namnet på en av de telefoner jag jobbar med. Testade alla passande namn jag kunde komma på typ: alexandrawikstrom, alexandraw etc. etc. men inget funkade så jag tog helt enkelt Jiali.
 
Första resan kommer gå till Taiwan/Hong Kong/Beijing och påbörjas 8/7, innan dess kommer säkerligen bilder från midsommar och 25-årsfesten läggas upp!

Så återigen; välkommen till min blogg!

Kommentarer
Postat av: Aanders

Hej Miss Jiali 2008! Kul kul, ser med spänning fram emot bilder från resan!

2008-07-06 @ 19:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0