Städ- och tvätthelg

Bestämde mig för att inte åka till Göteborg i helgen utan istället vara hemma och städa, tvätta och fixa. Känns som jag aldrig är hemma nu för tiden, så det kan verkligen behövas. Detta ska jag göra:

-Tvätta MASSOR av tvätt (fast det hjälper Melker till med ikväll)
-Damma, dammsuga, torka golv, städa badrum etc.
-Bära ut och sortera skräp
-Rengöra köksfläkten samt torka köksskåp
-Bära upp bord, TV, TV-bänk till vinden
-Åka till IKEA och köpa bokhyllor samt montera desamma
-Fixa slinga till bakgården och sätta upp samt sätta upp slinga på balkongen
-Köra fönster till Glasmästeri (om de har öppet)

Finns säkert massor med andra saker som jag också borde göra, men får väl starta med ovanstående. Fast först ska jag soova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0